دوره مهارت های ارتباط با مشتریان برای چه افرادی مفید است؟
مشتری مداری در سازمان وظیفه تمام افراد است و هر فردی که در سازمان مشغول به کار است باید اصول مشتری مداری را بداند، البته در این میان افرادی که به صورت مستقیم و با دفعات زیاد با مشتری در ارتباط هستند باید مهارت های بیشتر کسب کنند، اما به هر حال آموزش های مهارت ارتباط با مشتری برای تمام کارکنان سازمان ها و همچنین تمام فروشنده ها کاربردی و حتی ضروری است.
در حالت کلی دوره مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان برای هر فردی که دوست دارد در کسب و کارش مفیدتر و قوی تر باشد پیشنهاد می شود، فرقی نمی کند چه شغلی دارید (پزشک، وکیل، روانشناس ، فروشنده مواد غذایی یا پوشاک و ...) این دوره برای شما و افزایش فروش و رضایت مشتریان تان کاربردی است.
سر فصل های دوره آموزشی مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان:
آشنایی با مشتری و تعاریف آن
نردبان وفاداری
اهمیت مشتری مداری
آمار و ارقام مربوط با مشتری
تعریف ویترین های سازمان
محیط مشتری مدار
نمونه هایی از مشتری مداری و مشتری نداری
مراحل جذب و ارتباط با مشتریان
چندین داستان در خصوص مشتری مداری
مهارت های ارتباط با مشتریان
مهارت های گوش دادن فعال
فن بیان در ارتباط با مشتری
جملات ممنوعه
باید ها و نبایدهای در حضور مشتری
برخی آداب رفتاری در حضور مشتری
گذری بر زبان بدن
شناخت تیپ های شخصیتی بر مبنای مدل DISC
مدیریت مشتریان شاکی
اصول رفتار با مشتریان شاکی
گذری بر مهارت های ارتباط تلفنی
آیا این دوره در بازار ایران کاربرد دارد؟
یکی از سوالات فراوان که معمولا پرسیده می شود این است که آیا این دوره در بازار ایران کاربرد دارد؟
مطمئن باشید تمام مباحث مدیریت در ایران کابردی است، دوره های ما هم با توجه به اختصاصی شدن برای بازار ایران، کاربردی دوچندان دارد.
مطمئن باشید این دوره در ایران کاربرد فراوان دارد و خوشبختانه تاکنون این دوره برای بسیاری از موسسات نیز برگزار شده است و این موسسات از این آموزش بهره فراوان برده اند.
این دوره مختص چه افرادی است؟
دوره مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان برای تمام مدیران کسب و کارها و هر فردی که در کسب و کارش با مشتریان در ارتباط است مفید و کاربردی است.