آشنایی با دوره:
در عصر کنونی و در کسب و کارهای امروزی، مهمترین عنصر در هر سازمانی مشتریان هستند، این مشتریان می باشد که به سازمان ارزش می دهند، مشتریان هستند که بقا یا نابودی یک سازمان را رقم می زنند.
سازمانهای مشتری مدار، همواره به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند مشتریان خود را تبدیل به مشتریان وفادار نمایند.
در این دوره با برخی از موارد مهم در مشتری مداری آشنا می شوید،
در مورد اینکه چرا مشتری مداری و احترام به مشتریان و چرا همیشه حق با مشتری است
خصوصیات یک سازمان مشتری مدار را خواهید شناخت
و خواهید دانست که یک مدیر مشتری مدار و یک کارمند مشتری مدار بایستی چه خصوصیاتی داشته باشند.
این یک دوره کوتاه در مورد مشتری مداری هست، اگر به مشتری مداری علاقه دارید، اگر می خواهید اندکی مشتری مدار تر باشید، در این دوره شرکت کنید.