امروزه مدیریت تبدیل به علمی شده کاملا گسترده با آموزش هایی گوناگون، برای اینکه بتوانید مدیری لایق و توانمند باشید بایستی در حوزه های مختلف اطلاعات و آگاهی کافی را داشته باشید.
یکی از موارد بسیار مهم در مدیریت و مدیریت بر منابع انسانی، اخلاق و خلق و خوهای صحیح مدیریتی(اخلاق سازمانی) می باشد، اگر یک مدیر بتواند مدیریت صحیحی بر روی پرسنل خود داشته باشد مطمئنا می تواند مسیر تعالی و انگیزه بخشی را خیلی آسان تر طی کند و سازمان خود را به محلی تلطیف شده و دوست داشتنی برای كار تبدیل كند.
همه معتقد هستند شرط اولیه مشتری مداری و داشتن مشتری راضی، رضایت پرسنل سازمان می باشد و پرسنل ما اولین مشتریان سازمان ما هستند؛ در نتیجه جلب همكاری و همدلی آنان با سازمان و اهداف مدیران ارشد سازمانی تنها در سایه اخلاق مدیریتی و رفتارهای درست و قدرتمند مدیریتی امكان پذیر می باشد و اگر سازمانی دارای تفكر استراتژیك باشد اخلاق را نه تنها رفتاری با طول عمر اكنون بلكه امری استراتژیك و نوعی سرمایه گذاری طولانی مدت می بیند كه نه تنها انگیزه پرسنل را در صورت صحیح بكار گرفته شدن بیشتر می كند بلكه باعث تقویت وجدان كاری و به طبع بالاتر رفتن كیفیت و كمیت نوع كار می گردد كه در انتها موجب جلب رضایت مشتریان بیرونی می گردد.
در این دوره شما با اصول اخلاقی در مدیریت آشنا خواهید شد، این اصول به شما می آموزد چطور مدیریت بهتر و آسان تری در سازمانتان داشته باشید.
پیشنهاد می کنیم در این دوره کاربردی حتما شرکت نمایید .
سرفصل ها:
تعریف اخلاق و چرایی آن
آشنایی با فرمول M3 موفقیت
سوالاتی که در ذهن پرسنل شما مطرح می شود
چگونه شروع کنید؟؟؟
چه چیزهایی برای کارمندان مهم است؟
چه چیز باعث می شود پرسنل متفاوت باشند؟
تئوری برابری آدام (Adams’ Job Equity Motivation Theory)
نکاتی کاربردی برای افزایش انگیزه کارکنان
اخلاق در سازمانها
مردم واقعا چه می خواهند؟
سوالاتی که یک مدیر بایستی از خود بپرسد
5 گام برای ایجاد سازمانی اخلاقی
3 تکنیک برای تبدیل شدن به مدیری قابل اعتماد