همه می دانیم که امروزه تبلیغات و بازاریابی راهگشای کسب و کارها در فروش و موفقیت می باشد، اما این موضوع را همه صاحبان کسب و کار اتفاق نظر دارند که تبلیغات بسیار هزینه بر می باشد.
در سال 1982 فردی به نام لوینسون کتابی با نام بازاریابی پارتیزانی منتشر کرد، ایشان در این کتاب به راهکارهایی تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک پرداخت که بتوانند با هزینه کم محصولات و خدماتشان را به بهترین نحو معرفی نمایند.
در این دوره آموزشی قصد داریم شما را با این تکنیک بروز و کاربردی در بازاریابی و تبلیغات آشنا کنیم، در این روش بازاریابی می توان با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را دریافت کرد.
در دوره بازاریابی پارتیزانی چه می آموزیم؟ (هدف این آموزش چیست؟)
در این دوره آموزشی با مراحل بازاریابی پارتیزانی و تکنیک های تبلیغات و کاربرد آنها در بازاریابی و تبلیغات چریکی آشنا می شوید. با گذراندن این دوره می توانید تبلیغاتی خلاقانه تهیه کنید و محصولات و خدماتتان را به خوبی به مشتریانتان معرفی نمایید.
سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی:
در این دوره با موارد ذیل آشنا می شوید:
آشنایی اولیه با بازار و بازاریابی
آشنایی با رسانه های تبلیغاتی
آشنایی با چند تکنیک تبلیغاتی پرکاربرد (مانند دروغ بزرگ، گواهان نیرومند، قطره چکانی و...)
آشنایی با کمپین تبلیغاتی و اهداف تبلیغات
آشنایی با بازاریابی پارتیزانی و تاریخچه آن
مراحل دستیابی با ایده هایی خلاق در بازاریابی پارتیزانی
روش های شناخت گروه های مشتریان
روش های ایجاد خلاقیت
مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی (10 مرحله و گام اجرای بازاریابی چریکی)
نکاتی مهم در اجرای بازاریابی پارتیزانی
مثال هایی از بازاریابی پارتیزانی در ایران و جهان
این دوره مختص چه افرادی است؟
دوره بازاریابی چریکی(پارتیزانی) را در وهله اول به مدیران کسب و کارها و مدیران تبلیغات پیشنهاد می کنیم. این دوره برای مدیران بازاریابی و فروش، مدیران کانون های تبلیغاتی و دانشجویان رشته های مدیریت و بازرگانی وبازاریابی مفید و کاربردی است.